Organická nebo též přirozená návštěvnost naší platformy skrze Google je s výjimkou emailingu zhruba o 400 % účinnější než reklamní formy internetového marketingu. Někdy se nám víc než utrácení peněz za PPC kampaně vyplatí obsadit prémiové posty ve vyhledávačích. Z tohoto hlediska dává smysl investovat do služeb profesionální SEO agentury. Praha je pochopitelně rájem profesionálů, kteří se živí optimalizaci webů na algoritmy umělé inteligence. Podle čeho poznáme solidní experty prozradí tři ukazatele kvality v článku.

SEO není škola mystérií – agentura z Prahy nemusí mluvit v šifrách

Úprava našich on-line provozoven za účelem maximální organické návštěvnosti je multioborová činnost a není snadné, obsáhnout ji jednou větou. Laická veřejnost tak procesu optimalizace často nerozumí a to nahrává vychytralcům. Zástupce seriózní SEO agentury nejen v Praze poznáme podle toho, že s námi mluví srozumitelně. Nezneužívá naši neznalost a místo odborných názvů v angličtině volí česká slova a výstižné příměry. Čistokrevný zlatokop si naopak libuje v hantýrce a cíleně nás tím balamutí. Někteří šoumeni dokonce tvrdí, že znají algoritmy Googlu. Ve skutečnosti patří kódy vyhledávacího robota mezi přísně utajované know-how společnosti. Kvalitní SEO tak vyžaduje bohatou praxi s chováním vyhledávačů, které programátoři vylepšují skoro každý týden.

Pozor na mafiánské SEO agentury – Praha je láká 

Umělá inteligence není blbá a nesnáší, když se ji snažíme obelstít. Nekalou optimalizací stránek porušujeme pravidla Googlu i Seznamu a jejich tresty pak ​​degradují náš web ve výsledcích vyhledávání. Na druhou stranu vedou mafiánské metody rychleji k cíli. Poctivá SEO práce je piplavá a zdlouhavá. Některé agentury v Praze šetří čas nákupem odkazů místo, aby je budovaly. Dalším fíglem je pěchování webového obsahu klíčovými slovy bez úpravy kontextu pro lidské čtenáře. Podvodníci klíčová slova jednoduše zamaskují třeba tím, že na písmo používají stejnou barvu, jakou má pozadí stránky. Tato praxe se nazývá Black Hat SEO a dříve nebo později vyvolá prudké snížení organického provozu na naší platformě. To znamená, že bychom při výběru SEO agentury měli trvat na představení konkrétního postupu, jakým nás v Praze dostane mezi virtuální premianty.

Ústní doporučení SEO agentury od klientů v Praze je nejlepší

Přestože se celá webová optimalizace točí kolem virtuálních technologií, zůstává osobní zkušenost tou nejlepší vizitkou. Samozřejmě, že poptáme i Google, abychom viděli, které SEO agentury z Prahy zobrazí na první stránce svého hledání. Logicky lze očekávat, že si profesionálové v první řadě optimalizují vlastní on-line prezentace. Nezapomínejme však, že se u vyhlášených expertů dveře netrhnou a kovářova kobyla pak chodí bosa. Proto se vždy zeptáme lidí v našem okolí, koho by doporučili. Cíleně se zajímáme, kam je SEO agentura pomocí optimalizace posunula a jak se to projevilo na obratu či publicitě.

Prakticky 90 % uživatelů dnes kliká jen na odkazy, které jim vyjedou na první stránce. Z toho je zřejmě, že úprava webu pro vyhledávače jednoznačně zlepšuje jeho dohledatelnost, konverze a příjmy. Neuspěchávejme proto výběr kvalitní SEO agentury. Praha, lépe řečeno zdejší organizace, potřebují dlouhodobě spolehlivého partnera. Transformace jejich on-line podnikání na vyšší level může v některých případech trvat rok i déle. Budiž vám tedy návod na zakázkové řízení dobrým vodítkem a pokud vás zajímají ostatní aspekty SEO, ozvěte se v komentářích.

Stanislava Malínková